ASG-Włodawa
Kwiecień 06, 2025, 11:37:10 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Forum zostaÂło uruchomione!
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: KamienioÂłomy 29.08.2010  (Przeczytany 2490 razy)
blessthefall1990
Administrator
Aktywny uÂżytkownik
*****
Wiadomości: 143


Zobacz profil Email
« : Sierpień 21, 2010, 17:12:11 »

Hej! Mamy w aucie jeszcze dwa miejsca dla chĂŞtnych na wiĂŞkszÂą akcjĂŞ. (aktualnie na liÂście jest 40osĂłb na 100%) WiĂŞc kto pierwszy ten lepszy! Akcja bĂŞdzie w genialnych kamienioÂłomach koÂło zamoÂścia. ZachĂŞcam, juÂż byÂłem i byÂło genialnie

SkÂład:
1.Killer
2.Kaczor
3.Pyrcio
4....
5....

Zapisane
Sayem
UÂżytkownik
**
Wiadomości: 60

6759507
Zobacz profil Email
« Odpowiedz #1 : Sierpień 22, 2010, 20:48:40 »

A o ktĂłrej jest wyjazd? Macie moÂże jakiÂś scenariusz tej akcji lub coÂś podobnego? ChĂŞtnie bym pojechaÂł, ale chyba w barze bĂŞdĂŞ musiaÂł siedzieĂŚ  Smutny
Zapisane
blessthefall1990
Administrator
Aktywny uÂżytkownik
*****
Wiadomości: 143


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #2 : Sierpień 23, 2010, 14:52:37 »

Wyjazd pewnie koÂło 15. Musicie mi daĂŚ jak najszybciej znaĂŚ bo dwĂłch ludzi z CheÂłma chce siĂŞ z nami zabraĂŚ.

Scenariusz
Operacja "Raven"

TÂło historyczne:
Utrata wa¿nego szlaku komunikacyjnego w pobli¿u Diyarbakir z kolejnymi stratami terytorialnymi wywo³a³o potê¿n¹ burz¹ polityczn¹ w obozie Wojsk NATO. Dodatkowo oliwy do ognia dola³a informacja o zdobytych przez oddzia³y tureckie amerykaùskich urz¹dzeù naprowadzaj¹cych rakiety œredniego zasiêgu. Amerykanom uda³o siê z od tego odci¹Ì, ale niesmak pozosta³.

Tym razem dowodzenie od BrytyjczykĂłw nad operacjÂą odzyskania Diyarbaki przejĂŞli Amerykanie. Planowana ofensywa zakÂłada miĂŞdzy innymi z przerzucenia 2 dywizji powietrzno – desantowych na pó³noc od miasta i opanowanie tamtejszych szlakĂłw komunikacyjnych uniemoÂżliwiajÂąc w ten sposĂłb zaopatrzenie i odwrĂłt czĂŞÂści wojsk partyzanckich z miasta.
Poprzedzeniem desantu ma byĂŚ akcja zniszczenia baterii artylerii przeciwlotniczej znajdujÂącej siĂŞ 5km od planowanego miejsca desantu amerykaĂąskiej 82 Dywizji Powietrzno-Desantowej.

Cele:

Partyzanci (Kurdowie) – obroniĂŚ baterie artylerii plot i zniszczyĂŚ grupy komandosĂłw
Amerykanie, Polacy – zniszczyĂŚ baterie i znajdujÂące siĂŞ w pobliÂżu wojska kurdyjskie.

ZaÂłoÂżenia:

ZakÂładane sÂą dwie strony konfliktu, ale trzy armie:
Partyzanci – Kurdowie (6 kompania „TygrysĂłw Pó³nocy”)
NATO – Amerykanie (Kompania A, 1 batalionu 1 dywizji piechoty „Big Red One” [A/1/1BRO]) i Polacy (kompania wydzielona 6 Pomorskiej Dywizji Powietrzno-Desantowej [K/6])
Wojska NATO ³¹cznie bêd¹ przewy¿szaÌ liczebnie Kurdów, jednak ta przewaga bêdzie niewielka.

Zasady:

Prowadzenie scenariusza pozostaje w gestii organizatora. To on wyznacza g³ówne cele i wydaje rozkazy dodatkowe. On równie¿ okreœla mo¿liwoœÌ uzyskania wsparcia.

ObĂłz i waÂżne osoby:
Ka¿da ze stron (jednostek) zak³ada w³asny obóz w rejonie wyznaczonym przez organizatora oraz wyznacza dowódców (³¹cznie 3 dowódców) i ich zastêpców. Obóz jest wyraŸnie oznaczony flag¹. W obozie znajdujê siê dowódca jednostki, zastêpca, oficer ³¹cznikowy oraz ochrona przyboczna (iloœÌ dowolna). Dok³adna lokalizacja obozu ma zostaÌ przekazana organizatorowi. Dowódcy wyznaczani s¹ przed rozpoczêciem scenariusza. Ka¿da ze stron ma równie¿ przydzielonego oficera ³¹cznikowego, który bêdzie kontaktowa³ siê z organizatorem.

Zadaniem dowĂłdcy jest koordynowanie dziaÂłaĂą podlegÂłych jednostek. W przypadku wojsk polskich i amerykaĂąskich tylko dowĂłdcy i ich zastĂŞpcy mogÂą braĂŚ udziaÂł we wspĂłlnym dowodzeniu. DowĂłdca nie jest osobÂą nieÂśmiertelnÂą. Wyeliminowanie dowĂłdcy wi¹¿e siĂŞ z koniecznoÂściÂą powoÂłanie na jego miejsce zastĂŞpcy. Wyeliminowanie zastĂŞpcy lub jego brak uniemoÂżliwia koordynacje dziaÂłaĂą – strona bez dowĂłdcy jest gÂłucha i Âślepa.
Osoba bĂŞdÂąca dowĂłdcÂą lub zastĂŞpcÂą podlega takim samym zasadom respawnu, ale nie moÂże juÂż dowodziĂŚ, staje siĂŞ normalnym ÂżoÂłnierzem.

Zadaniem oficera ³¹cznikowego jest kontaktowanie siĂŞ z organizatorem oraz wezwanie wsparcia (lotniczego lub artyleryjskiego). Oficer ³¹cznikowy jest rĂłwnieÂż osobom ÂśmiertelnÂą. Utrata oficera ³¹cznikowego uniemoÂżliwia kontakt z organizatorem – brak zatem informacji wywiadowczych, rozkazĂłw, uniemoÂżliwia wezwanie wsparcia. Storna pozbawiona oficera ³¹cznikowego musi wysÂłaĂŚ posÂłaĂąca (posÂłaĂącĂłw) do sztabu z proÂśbÂą o przydzielenie nowego. PosÂłaniec rozmawiajÂący z organizatorem jest nieÂśmiertelny. w drodze do organizatora i w drodze powrotnej jest Âśmiertelny

Respawn
Osoba trafiona udaje siĂŞ sama do oznaczonego flagÂą/szmatkÂą miejsca (respawn polowy) lub bezpoÂśrednio do obozu. Tam odpoczywa 10 min. i wraca do walki. ZdjĂŞcie chusty moÂże nastÂąpiĂŚ tuÂż przed powrotem do walki. Osoba trafiona nie czeka tylko od razu udaje siĂŞ do respawnu.

W scenariuszu zakÂłada siĂŞ istnienie kilku respawnĂłw. Amerykanie i Polacy majÂą po dwa respawny. Jednym jest obĂłz, drugi „polowy” - dowolny punkt na terenie, w ktĂłrym odbywa siĂŞ scenariusz. Respawn polowy jest staÂły i nie moÂże byĂŚ przenoszony. Kurdowie posiadajÂą trzy respawny – obĂłz i dwa polowe (zasady jak w NATO)
KaÂżdy polowy respawn moÂże zostaĂŚ zlikwidowany przez zdjĂŞcie flagi, pokazujÂącej jego miejsce.
Informacje o poÂłoÂżeniu respawnĂłw majÂą zostaĂŚ przekazane organizatorowi.

UWAGA: IloœÌ respawnów mo¿e ulec zmianie. Zale¿eÌ to bêdzie od iloœci uczestników.

JeĂący.
Jeùcem mo¿e zostac ka¿dy. ¯eby zostaÌ jeùcem, przeciwnik musi podejœÌ na odleg³oœÌ mniejsz¹ ni¿ 2m oraz musi on poinformowaÌ go: "Jesteœ jeùcem". Osoba poinformowana nie mo¿e strzelaÌ i bez oporu poddaÌ siê woli przeciwnika.

Jeniec musi odpowiedzieĂŚ zgodnie z prawdÂą na wszystkie pytania. Przeszukanie - powinien oddaĂŚ wszystko, co jest istotne dla scenariusza.

Maksymalny czas bycia jeĂącem to 15 min.

Dodatkowe rozkazy zostan¹ przekazane przez oficerów ³¹cznikowych w postaci rozkazów ustnych lub kopert z rozkazami.

Nie ma limitĂłw amunicji. Teren objĂŞty scenariuszem zaznaczony bĂŞdzie na mapie. Mapy zostanÂą rozdane przed scenariuszem na odprawie. Wymagane jest przestrzeganie wszystkich informacji znajdujÂących siĂŞ mapach – dotyczy g³ównie terenu objĂŞtego scenariuszem. Opuszczenie tego terenu w celu obejÂścia pozycji wroga (lub innego typu oszustwa) bĂŞdzie karane wyeliminowaniem ze scenariusza.
Zapisane
Pyrcio
Moderator Globalny
UÂżytkownik
*****
Wiadomości: 74

346089
Zobacz profil Email
« Odpowiedz #3 : Sierpień 23, 2010, 16:24:50 »

korzystajcie i zapisujcie sie na takich wiekszych akcjach mozna sie duzo nauczyc
Zapisane
Sayem
UÂżytkownik
**
Wiadomości: 60

6759507
Zobacz profil Email
« Odpowiedz #4 : Sierpień 25, 2010, 14:54:17 »

ChĂŞtnie bym siĂŞ wybraÂł na takÂą akcjĂŞ, bo zapowiada siĂŞ Âświetnie, ale zapewne bĂŞdĂŞ musiaÂł iœÌ do pracy  Niezdecydowany
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

najlepszemeble curse-of-tiger dacjaforum yourlifetoday the-world-is-magic