ASG-W³odawa
Grudzieñ 22, 2024, 20:48:34 *
Witamy, Go¶æ. Zaloguj siê lub zarejestruj.
Czy dotar³ do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj siê podaj±c nazwê u¿ytkownika, has³o i d³ugo¶æ sesji
Aktualno¶ci: Forum zosta³o uruchomione!
 
   Strona g³ówna   Pomoc Szukaj Zaloguj siê Rejestracja  
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
 21 
 : Styczeñ 08, 2016, 10:58:21 
Zaczêty przez sidelldiea - Nowe: wys³ane przez sidelldiea
Porady ekspertów Wa¿ne|Istotne|Bardzo wa¿ne}, ¿eby mieæ miejsce w jakim mo¿emy jak najszybciej uzyskaæ pomoc. Czasami trudno znale¼æ pe³ne odpowiedzi na drêcz±ce nas pytania. Takim miejscem w sieci jest strona www http://helpero.pl/ Informacje, które mo¿na zdobyæ na wymienionym wy¿ej portalu miêdzy innymi dotycz± tego w jaki sposób przygotowaæ udane wesele, by go¶cie siê dobrze bawili. Rady dotycz± zazwyczaj typu muzyki, jaki preferuj± go¶cie, jeszcze mo¿na zasiêgn±æ trochê informacji o dobrych telefonach, zdaniem ekspertów ¶wietnym modelem jest Samsung Note 3, na allegro mo¿na kupiæ za oko³o 1900z³ brutto. Nastêpna bardzo wa¿na sprawa to rodzaj banku, w którym jest mo¿liwo¶æ by za³o¿yæ zupe³nie nowe konto, mo¿emy spotkaæ siê z wa¿nymi wypowiedziami klientów najwa¿niejszych bankowych instytucji. Oprócz tego s± tam te¿ porady zdrowotne, na przyk³ad nale¿± do nich korzy¶ci, które to p³yn± z picia zielonej herbaty. Napar który uzyskujemy w pierwszym parzeniu (do 3 minut) ma pobudziæ nas - zawiera znaczne ilo¶ci teiny, natomiast w parzeniu wiêcej ni¿ 3 minuty dzia³a uspokajaj±co, zmniejsza napiêcie wywo³ane stresem.

 22 
 : Styczeñ 07, 2016, 21:53:38 
Zaczêty przez miszczanz - Nowe: wys³ane przez miszczanz
Kiedy potrzebujemy pomocy  Czêsto w ¿yciu nie wiemy, jak± ¶cie¿k± mamy pod±¿aæ, czy i¶æ za sercem, czy mo¿e za rozumem, tylko pozostaje pytanie, która droga jest odpowiednia. Mi³o¶æ bywa krucha, ale przecie¿ w ¿yciu ka¿dy chce byæ szczê¶liwym, ale zazwyczaj du¿o siê za to p³aci. Od czasu do czasu mog± nas dopa¶æ spore problemy w pracy, w rodzinie, mo¿emy czuæ siê zagubieni i przyt³oczeni zadaniami. Mo¿e nas mocno denerwowaæ, ¿e ca³y czas pope³niamy bardzo podobne b³êdy. Aby wyj¶æ z tego b³êdnego ko³a warto¶ciowa mo¿e okazaæ siê konsultacja u psychologa http://psychologgia.pl/ trzeba zacz±æ my¶leæ o sobie, nie u¿alaæ siê ca³y czas nad sob±, nie my¶leæ ca³y czas o innych, pomy¶leæ trzeba o sobie, bo my te¿ musimy byæ szczê¶liwi, po to, aby dawaæ szczê¶cie innym, nie my¶leæ nieustannie o sprawach, na które nie ma siê wp³ywu, braæ ¿ycie w swoje rêce i i¶æ, nie patrzeæ siê na opinie innych, robiæ to co nas daje bezpieczeñstwo.

 23 
 : Maj 06, 2015, 13:30:40 
Zaczêty przez Sako - Nowe: wys³ane przez arletta
Po¿yczyæ? Przecie¿ takie talerze siê zu¿ywaj±.


Agregaty tynkarskie ATM

 24 
 : Lipiec 03, 2012, 12:17:56 
Zaczêty przez Sucre - Nowe: wys³ane przez Sucre
Witam!
W imieniu Raptor mamy przyjemno¶æ zaprosiæ dru¿yny: Samodzielna Grupa Operacyjna i Trzeci korpus polskich marines, na pierwsz± edycjê manewrów pt. "Barbarossa".
Spotkanie odbywaæ siê bêdzie w dniu 28 lipca 2012r. o godz. 08.00 w miejscowo¶ci Czo³oma (u Pana S³awka, mapa dojazdu jak i ¿e inne mapy nied³ugo).




Scenariusz:

Dnia: 23.04.2012r.
Godz: 08.23
Nr. 212304012
Patrol zwiadowczy - Sektor 7
Szeregowy: J. Anderson

By³ to kolejny i zarazem ostatni z moich patroli, wszystko przebiega³o rutynowo, a¿ do momentu kiedy stracili¶my kontakt z pierwszym wozem. Nikt nie podejrzewa³, ¿e zaraz zacznie siê prawdziwe piek³o.
Po kilkunastu km w g³±b lasu stracili¶my kontakt z baz± i eskort±, ka¿da próba nawi±zania po³±czenia by³a nieudana. Pozosta³o nam tylko dostanie siê do punktu  RV i przekazanie wa¿nych informacji ch³opakom z Ruchu oporu którzy dzia³ali na tym terenie od kilku dni...

Dnia: 23.04.2012r.
Nr. 212304012
Patrol zwiadowczy - Sektor 7
Szeregowy: J. Anderson
Godz. 09.30

Oko³o godz. 09.30 zbli¿ali¶my siê do celu, nawi±zali¶my ³±czno¶æ z eskort± która niestety musia³a wracaæ i obstawiæ drogê powrotn±. Dalsza droga okaza³a siê niemo¿liwa do przejechania wiêc postanowili¶my pokonaæ ten ostatni kilometr pieszo. Po 15 min marszu co¶ by³o nie tak, zapanowa³ strach i niepokój. Mijali¶my martwe zwierzêta, nie by³o s³ychaæ ¶piewu ptaków, by³o cicho zbyt cicho!...
W pewnym momencie marszu szpica naszej kolumny zemdla³a, szybko podbiegli¶my do kolegów i nagle zabrak³o nam tchu w gard³ach, zaczêli¶my siê dusiæ. Us³ysza³em tylko krzyk '' Gaz, uciekaæ''. Widok by³ straszny, twarz kolegów by³a ca³± w pêcherzach jak by wypalona. Spanikowa³em zacz±³em uciekaæ w kierunku wozu, krêci³o mi siê w g³owie, ciê¿ko by³o oddychaæ i piek³a mnie twarz. Ostatkiem si³ poda³em namiary naszego konwoju. Zakrêci³o mi siê w g³owie, uderzy³em g³ow± w próg wozu i straci³em przytomno¶æ. Nic wiêcej nie pamiêtam z tego zdarzenia wiem tylko tyle ¿e jako jedyny prze¿y³em.




Dnia: 28.07.2012r.
Godz. 09.00
Ruch oporu - Desant

O godz. 09.00 nasz samolot znalaz³ siê nad stref± zrzutu, gdy zapali³o siê zielone ¶wiat³o wyskoczyli¶my. Nasza misja by³a prosta mieli¶my za zadanie zdobyæ informacje o terenie i wys³aæ wiadomo¶æ. Widzieli¶my, ¿e w Zonach stoj± przeka¼niki radiowe, które umo¿liwi± nam wys³anie wiadomo¶ci. By³ tylko 1 problem przeka¼niki znajdowa³y siê na terenie wroga i by³y rozstawione w Zonach na których utrzymywa³ siê zabójczy gaz bojowy AA-VV 40.
Wyl±dowali¶my dok³adnie w tym miejscu gdzie 23.04.2012r. zosta³a nadana wiadomo¶æ Szer. J. Andersona o pierwszym kontakcie z gazem.


Dnia: 28.07.2012r.
Godz. 10.00
Koalicja - Zwiad

Godz. 05.30 rozleg³ siê nietypowy alarm przypominaj±cy alarm nuklearny, wiadome by³o ¿e Zony zosta³y aktywowane,  wej¶cie na ich teren bez odpowiedniego zabezpieczenia grozi³o ¶mierci±. Po godz. 09.00 zabrzmia³ alarm bojowy, dowódca naszego plutonu dosta³ wiadomo¶æ o kolejnej akcji Ruchu oporu.
Mieli¶my za zadanie dostaæ siê do punktu zrzutowego nieprzyjaciela, wykra¶æ skrzyniê z zaopatrzeniem i kody do skrzyñ o numerze:  070720121, 070720122.
Do zadania zosta³a powo³ana najlepsza jednostka zwiadowcza ''Alfa i Omega''. Wróg dobrze wiedzia³ i przewidzia³ nasz ruch, wiec musimy byæ bardzo czujni podczas patrolu.


Strony:
1. Ruch oporu - czerwone opaski
2. Koalicja - niebieskie opaski

Zadania:

Faza I. Godz. 10.00 - 15.00
Ruch oporu:
1. Przechwyciæ nieprzyjacielski patrol (min. 2 osoby).
2. Zarz±dzaæ okupu za zak³adników.
3. Odeprzeæ atak nieprzyjaciela, który bêdzie próbowa³ zdobyæ skrzynie.
4. Obstawiæ stanowiska z tajnymi kodami.
5. Obroniæ stanowiska.

Koalicja:
1. Wys³aæ patrol w kierunku zrzutu (sk³ad patrolu: dowódca patrolu, zwiadowca, medyk, snajper, radiooperator, ¿o³nierz).
2. Je¿eli patrol zostanie schwytany odbiæ go:
a. ¶rodkami dyplomatycznymi (zap³ata, przekupstwo)
b. negocjacj± (ugoda, dogadanie siê)
c. si³±
3. Zdobyæ skrzynie nr. 070720121.
4. Zdobyæ kody do skrzyñ.

Faza II. Godz. 16.00 - 20.00
Ruch oporu:
1. Dostaæ siê na strefê ''Zona III'' i obrobiæ skrzyniê nr: 070720122.
2. Dostaæ siê do  przeka¼ników nr. 1, 2, 3 w Zonie 10, 11, 12, 13.
3. Z³amaæ has³o systemowe (krzy¿ówka).
4. Obroniæ przeka¼niki (czas 30 min od z³amania has³a. Musi staæ min, 1 przeka¼nik).
5. Bezpiecznie dostaæ siê do punku Randez Vous.

Koalicja:
1. Zdobyæ skrzyniê nr: 070720122 znajduj±c± siê w strefie ''Zona III".
2. Odszukaæ przeka¼niki w Zonie 10 - 13.
3. Likwidowaæ informatyków ³ami±cych has³o.
4. Zniszczyæ przeka¼niki (czas zadania 30 min od z³amania has³a).
5. Uniemo¿liwiæ ewakuacjê Ruchu oporu do punktu RV.

Faza III. Godz. 20.30 - 23.00
- Po 21.00 wszystkie Zony na terenie gry przestaj± byæ aktywne.
Ruch oporu:
1. Przegrupowaæ siê w punkcie RV.
2. Dostaæ siê bezpiecznie do punktu Tango 1 (w grê wchodz± tylko drogi i ¶cie¿ki).
3. Zniszczyæ stanowiska kontrolne (zakaz wchodzenia na ambony. Czas na realizacjê zadania do godz 21.30 ).
4. Zniszczyæ wrogie oddzia³y.
5.  ¦wiêtowaæ zwyciêstwo.

Koalicja:
1. Przegrupowaæ siê w punkcie Randez-Vous.
2. Zabezpieczyæ odcinek drogi z punktu S1 - S2 (tylko g³ówne drogi i ¶cie¿ki)
3. Odeprzeæ szturm wroga i nie dopu¶ciæ do zniszczenia stanowisk kontrolnych.
4. Zniszczyæ wrogie oddzia³y.
5. ¦wiêtowaæ zwyciêstwo.

Regulamin:

1. Zasady ogólne:
1. Obowi±zuj± zwyczajowe zasady prowadzenia walki.
2. Teren gry obejmuje tereny zamieszka³e przez osoby postronne. Nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na osoby nie bior±ce udzia³u w grze! Strzelamy tylko i wy³±cznie do celu rozpoznanego!!!
3. Zakaz u¿ywania telefonów GSM do komunikacji podczas gry. Nie dotyczy sytuacji ''off game'' tzn. zdarzeñ nieprzewidzianych i wymagaj±cych na przyk³ad przerwania manewrów z jaki¶ wzglêdów.
4. W ³±czno¶ci PMR, kana³ numer 01.00 to kana³ awaryjny. Reszty kana³ów mo¿na u¿ywaæ dowolnie tzn. stronom nie przypisuje siê konkretnych czêstotliwo¶ci.
5. Ruch oporu zaczyna grê 30 min przed Koalicj±.
6. Osoby które nie dostosuj± siê wymagañ organizatora/scenariusza zostan± usuniête z gry.
7. W strefie Zony w godz 09.00 - 21.00 ka¿dy przebywaj±cy gracz musi mieæ za³o¿on± maskê gazow±. Osoba bez maski jest uznawana jako trup.
8. Zakaz u¿ywania pirotechniki (petard, ¶wiec dymnych itp).
9. Po godz. 23.00 zakaz u¿ywania replik.
10. Ka¿dy gracz zobowi±zany jest do posiadania przynajmniej 3 banda¿y.
11. Maski gazowe w swoim zakresie
12. Mapy w swoim zakresie.
13. Scenariusz wyrywa ta dru¿yna która wykona wiêcej zadañ.

2. System trafieñ i medycy
1. Licz± siê tylko trafienie w linii prostej.
2. Rykoszety siê nie licz±.
3. Pojedyncze trafienie jest liczone jako seria, dobijanie - pojedynczy strza³ lub seria (seria - standardowa liczba 3-10 strza³ów).
4. Trafienie w g³owê, szyjê i korpus jest liczone jako zgon. Natomiast w koñczyny (nogi, po¶ladki, rêce, barki) zalicza siê do ranienia.
5. 1 medyk przypada na 5 osób.
6. Medyk leczy osoby posiadaj±ce w³asny banda¿.
7. Banda¿ nale¿y zawi±zaæ w taki sposób aby by³ stabilny.
8. Osoba ranna jest zobowi±zana do odpowiedniego zachowania (udajêcy rannego, nie u¿ywa zranionej koñczyny).
9. Osoba ranna nie mo¿e strzelaæ.
10. Osoba ranna nie mo¿e poruszaæ siê o w³asnych si³ach. Mo¿e tylko przeczo³gaæ siê do najbli¿szej os³ony.

3. Jeñcy
1. W grze mo¿na braæ jeñców.
2. Jeñca mo¿na wzi±æ na dwa sposoby:
- poprzez og³uszenie
- poprzez przejêcie rannego przeciwnika
3. Jeñcy mog± byæ przetrzymywani dowoln± ilo¶æ czasu.
4. Obowi±zek pilnowania jeñca spada na stronê bior±c± go w niewolê.
5. Na czas transportu jeñca mo¿na mu odebraæ wszystkie przedmioty in-game (repliki, oporz±dzenie, amunicjê). Po przez s³owa ''zabieramy Ci ... (tu wymieniamy co). Od tego momentu jeniec nie mo¿e u¿ywaæ wymienionych przedmiotów ale jest ich posiadaczem.
6. Jeñca mo¿na przeszukaæ (ograniczaj±c siê do czê¶ci umundurowania i oporz±dzenia).
7. Jeniec nie mo¿e u¿yæ "silent killa" ani og³uszenia.

4. Respowny
1. Respowny s± zale¿ne od ilo¶ci osób.
Przyk³ad:
a. Ruch oporu - 15osób - czas 1,5 godz
b. Koalicja - 13 osób - 1 godz
2. Umowna ilo¶æ czasu mo¿e ulec podczas 1 zadania w fazie I , istnieje mo¿liwo¶æ negocjacji.
3. Respowny jest jeden dla wszystkich.

* Zbieraæ maski gazowe! Maski s± kluczowym elementem gry
* Mapy w w³asnym zakresie
* Organizator przydziela strony konfliktu.

 25 
 : Maj 06, 2012, 21:21:26 
Zaczêty przez ByrtoGR - Nowe: wys³ane przez ByrtoGR
Czo³em Chichot koledzy z W³odawy, mamy zamiar przyjechaæ do Orchówka " popykaæ siê " z wami .
Prawdopodobnie jeszcze Parczew ma zawitaæ. Co do scenariusza to nie wiem.... co¶ wymy¶limy Chichot.


Pozdro


http://www.grimreapersasg.fora.pl/spotkania-otwarte,6/orchowek-13-05-2012,1467.html

 26 
 : Luty 21, 2012, 18:06:37 
Zaczêty przez TROLL - Nowe: wys³ane przez TROLL



TRAILER PROMUJ¡CY STOWARZYSZENIE: http://www.youtube.com/watch?v=fI3S-GqLdcw

STRONA I FORUM : www.lke.com.pl Zapraszamy Serdecznie do wspólpracy


Stowarzyszenie zosta³o powo³ane w celu propagowania i wspierania rozwoju Airsoft'u, Survivalu, sportów obronnych i Rekonstrukcji Historycznej w¶ród spo³eczno¶ci ASG na Lubelszczy¼nie oraz promowaniu Naszego Regionu. Cele te zamierzamy realizowaæ poprzez prowadzenie dzia³alno¶ci dydaktycznej (organizacja szkoleñ), nawi±zywanie kontaktów i wspó³pracy z podobnymi organizacjami, a tak¿e organizacja spotkañ i zlotów bêd±cych przedmiotem zainteresowania Stowarzyszenia. Ich realizacja finansowana bêdzie g³ównie ze sk³adek cz³onkowskich, sponsoringu, dotacji oraz ofiarno¶ci publicznej.

Formacja sk³ada siê z osób niezrzeszonych i g³ównie cz³onków dru¿yn (alfabetycznie) C.A.T.s , H.A.T.E. , S.R.T. oraz S.Z.O.P.

W³adze Stowarzyszenia:


ZARZ¡D Stowarzyszenia:

TROLL (C.A.T.s) - Prezes Zarz±du
KuteK (S.Z.O.P.) - Wiceprezes Zarz±du
Kitt (H.A.T.E.) - Sekretarz Zarz±du
Sova (niezrzeszony) - Skarbnik Zarz±du

KOMISJA REWIZYJNA Stowarzyszenia:

Skuba (S.R.T.) - Przewodnicz±cy Komisji Rewizyjnej
Old (C.A.T.s) - Zastêpca Przewodnicz±cego Komisji Rewizyjnej
Staffo (S.Z.O.P.) - Sekretarz Komisji Rewizyjnej
Piti (H.A.T.E.) - Cz³onek Komisji Rewizyjnej

CZ£ONKOWIE ZA£O¯YCIELE Stowarzyszenia:

Bo100 (H.A.T.E.)
Dziadek (H.A.T.E.)
Eight (S.Z.O.P.)
Fran (H.A.T.E.)
Jacob (S.R.T.)
Joker (C.A.T.s)
Karwat (S.R.T.)
Królik (S.R.T.)
Laptop (C.A.T.s)
Misza (C.A.T.s)
Morac (C.A.T.s)
Ruski (S.R.T.)
Sandworm (H.A.T.E.)
ShyDJ (C.A.T.s)
Sosen (S.Z.O.P.)
Wujtas (S.Z.O.P.)

CZ£ONKOWIE ZWYCZAJNI:

4est (S.Z.O.P.)
Brzoskwinia (niezrzeszony)
Diabe³ek (C.A.T.s)
Flaczek (C.A.T.s)
Koszmix (niezrzeszony)
Kotovv (S.R.T.)
Kruszyna (niezrzeszony)
Wiader (C.A.T.s)
G³adki (C.A.T.s)
Polo (24) - jako oficer ³±cznikowy z Dru¿yn± 24
Zwierzak4k (FCS) - jako oficer ³±cznikowy z Dru¿yn± FCS
Goose (JSP Sfora) - Jako oficer ³±cznikowy z Dru¿yn± SJP Sfora
Tato (Blackwater) - jako oficer ³±cznikowy z Dru¿yn± Blackwater


Zapraszamy Dru¿yny i osoby Niezrzeszone do Wspó³pracy.

http://forum.lke.com.pl

 27 
 : Grudzieñ 28, 2011, 18:31:06 
Zaczêty przez Sako - Nowe: wys³ane przez ByrtoGR
Dzieki ch³opaki za pykanke Chichot by³o zacnie. Jak sie uda u nas jaki¶ teren ogarn±æ to zapraszamy

 28 
 : Grudzieñ 24, 2011, 18:05:12 
Zaczêty przez Sako - Nowe: wys³ane przez Sako
W takim razie trzeba nieco teren zmniejszyæ Niezdecydowany

 29 
 : Grudzieñ 24, 2011, 15:44:13 
Zaczêty przez Sako - Nowe: wys³ane przez blessthefall1990
Maszyna ju¿ ruszy³a, nie ma co wymiêkaæ. Mo¿e bêdzie wiêcej osób ^^ trzeba byæ dobrej my¶li.

 30 
 : Grudzieñ 24, 2011, 11:54:49 
Zaczêty przez Sako - Nowe: wys³ane przez Sayem
kurcze...
Trochê ma³o ;/
Mo¿e prze³o¿ymy to po Nowym Roku na jaki¶ weekend? Wtedy powinna byæ zdecydowanie wiêksza frekwencja.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

yourlifetoday watahacemnejstrony the-world-is-magic polskiserverrpg najlepszemeble